اردو جواب پر خوش آمدید

اردو جواب کی طرف سے تمام اہلِ اسلام کو رمضان کی بابرکت گھڑیاں مبارک ہوں!

+1 ووٹ
122 مناظر
(130 پوائنٹس) نے سائنس میں
گکونسا عمل گلوبل وارمنگ کا سبب نہیں ہے

1 جوابات

0 ووٹس
(12.0ہزار پوائنٹس) نے
السلام علیکم!
سوال اصل میں یہ ہونا چاہیے تھا کہ گلوبل وارمنگ کا سبب بننے والے عوامل کون سے ہیں؟ کیونکہ ان عوامل کے علاوہ باقی تمام عوامل گلوبل وارمنگ کا سبب نہیں بنتے۔

گلوبل وارمنگ کا سبب بننے والے عوامل درج ذیل ہیں:۔
زمین کے ماحول میں گرین ہاؤس گیسوں کا بڑھتا ہوا ارتکاز عالمی حدت کا سبب بن رہا ہے۔ سورج شمسی شعاعوں کو خارج کرتا ہے جو الٹرا وایلیٹ ریڈی ایشن اور مرئی روشنی جیسے شارٹ ویو ریڈی ایشن ہیں۔ زمین کی سطح شمسی تابکاری میں سے کچھ جذب کرتی ہے اور باقی کو لانگ ویو تابکاری کی عکاسی کرتی ہے ، یعنی ، اورکت شعاعیں۔ جھلکتا ہوا تابکاری میں سے کچھ زمین کی سطح سے بچ جاتا ہے ، اور کچھ کاربن ڈائی آکسائیڈ اور میتھین جیسی گیسوں سے جذب ہوجاتے ہیں۔ یہ گیسیں گرین ہاؤس کی طرح کام کرتی ہیں لہذا انہیں کہتے ہیں گرین ہاؤس ۔
سب سے اہم گرین ہاؤس گیس کاربن ڈائی آکسائیڈ ہے۔ گرین ہاؤس کی دیگر گیسیں میتھین ، نائٹروس آکسائڈ ، فلورینیٹڈ گیسیں hy ہائیڈرو فلورو کاربن ، پرفلوورو کاربن وغیرہ ہیں۔ آب و ہوا کی تبدیلی پر ان گیسوں کا اثر گیس کی مقدار اور ان کی عالمی حرارت میں اضافے کی صلاحیت پر منحصر ہوتا ہے۔ عالمی حرارت میں اضافے کی صلاحیت کا اندازہ اس بات کی عکاسی کے لئے کیا جاتا ہے کہ اوسطا اوسطا ماحول میں گیس کتنی دیر باقی رہتی ہے ، اور یہ توانائی کو کتنی مضبوطی سے جذب کرتا ہے۔ اعلی GWP والی گیسیں زیادہ گرمی جذب کرتی ہیں اور اس طرح زمین کو گرم کرنے میں زیادہ حصہ ڈالتی ہیں۔ کاربن ڈائی آکسائیڈ کا حراستی کسی بھی دوسری گیس سے زیادہ ہے اور سیارے کو گرم کرنے میں سب سے بڑا معاون ہے۔
قدرتی وجوہات اور انسانی سرگرمیاں دونوں گرین ہاؤس گیسوں کا اخراج کرتی ہیں۔ یہاں سائنسی اتفاق رائے ہے کہ انسانی حوصلہ افزائی گرین ہاؤس گیس کے اخراج کی وجہ سے مشاہدہ درجہ حرارت بے ضابطگی ہے۔ صنعتی انقلاب کے بعد معاشی سرگرمیوں میں اضافے کے نتیجے میں کاربن ڈائی آکسائیڈ کے اخراج کی مقدار میں اضافہ ہوا ہے۔ یہ اخراج اس مقدار سے زیادہ ہیں جو زمین کے قدرتی کاربن سائیکل کے ذریعے پکڑے جاسکتے ہیں۔ انسانیت سے متاثرہ گرین ہاؤس گیس کے اخراج کا بنیادی ذریعہ جیواشم ایندھن ، زراعت کو جلا دینا اور زمین کے استعمال کے انداز میں تبدیلی ہے۔

بشکریہ
https://ur.uppercreditfieldnaturalists.org

السلام علیکم!

ارود جواب پرخوش آمدید۔

کیا آپ کے ذہن میں کوئی ایسا سوال ہے جس کا جواب جاننا چاہتے ہیں؟ اگر ہاں! تو آپ بالکل درست جگہ آئے ہیں۔ کیونکہ اردو جواب پر فراہم کیے جاتے ہیں آپ کے سوالات کے جوابات، وہ بھی انتہائی آسان لفظوں میں۔ سوال خواہ کتنا ہی مشکل کیوں نہ ہو مگر ہمارے ماہرین کیلئے کچھ بھی مشکل نہیں۔ تو ابھی اپنا سوال پوچھیے اور جواب حاصل کیجئے۔

اگر آپ بھی اردو جواب پر موجود کسی سوال کا جواب جانتے ہیں تو جواب دے کر لوگوں میں علم بانٹیں، کیونکہ علم بانٹے سے ہی بڑھتا ہے۔ تو آج اور ابھی ہماری ٹیم میں شامل ہوں۔

اگر سائٹ کے استعمال میں کہیں بھی دشواری کا سامنا ہو تودرپیش مسائل سے ہمیں ضرور آگاہ کیجیئے تاکہ ان کو حل کیا جا سکے۔

شکریہ



Pak Urdu Installer

ہمارے نئے اراکین

769 سوالات

854 جوابات

429 تبصرے

380 صارفین

...