اردو جواب پر خوش آمدید

0 ووٹس
31 مناظر
نے سیاست اور حکومت میں
میں سیاسی پارٹی بنانا چاہتا ہوں۔ پاکستان میں سیاسی پارٹی بنانے اور رجسٹریشن کا طریقہ کار کیا ہے؟

1 جوابات

0 ووٹس
(7.1ہزار پوائنٹس) نے
پاکستان میں سیاسی پارٹی بنانا جتنا آسان ہے اتنا ہی مشکل اسے مستقل چلائے رکھنا اور سنبھالنا ہے۔ سیاسی پارٹی بنانے کے لیے آپ کو سب سے پہلے اپنی پارٹی کے لیے ایک اچھا نام سوچنا ہوگا جو سننے میں بھی اچھا لگے اور پارٹی کام بھی اچھے کرے۔ اس کے بعد آپ کو الیکشن کمیشن آف پاکستان میں اپنی پارٹی کی رجسٹریشن کے لیے درخواست دینا ہوگی اور اپنی پارٹی کے لیے انتخابی نشان منتخب کرنا ہوگا۔ (دستیاب انتخابی نشانات کی فہرست آپ الیکشن کمیشن آف پاکستان کی ویب سائٹ پر دیکھ سکتے ہیں)۔ درخواست دینے سے پہلے آپ کو اپنی پارٹی کے اصول و ضوابط اور منشور بنانا ہوگا جو کہ درخواست کے ساتھ منسلک کیا جائے گا۔ اس منشور اور اصول و ضوابط کو مدنظر رکھتے ہوئے الیکشن کمیشن آف پاکستان فیصلہ کرے گا کہ آپ کی پارٹی کو رجسٹر کیا جائے یا نہیں۔ تمام تر لوازمات مکمل ہونے کی صورت میں آپ کی پارٹی رجسٹر ہوجائے گی اور آپ الیکشن میں حصہ لے سکیں گے۔

السلام علیکم!

ارود جواب پرخوش آمدید۔

کیا آپ کے ذہن میں کوئی ایسا سوال ہے جس کا جواب جاننا چاہتے ہیں؟ اگر ہاں! تو آپ بالکل درست جگہ آئے ہیں۔ کیونکہ اردو جواب پر فراہم کیے جاتے ہیں آپ کے سوالات کے جوابات، وہ بھی انتہائی آسان لفظوں میں۔ سوال خواہ کتنا ہی مشکل کیوں نہ ہو مگر ہمارے ماہرین کیلئے کچھ بھی مشکل نہیں۔ تو ابھی اپنا سوال پوچھیے اور جواب حاصل کیجئے۔

اگر آپ بھی اردو جواب پر موجود کسی سوال کا جواب جانتے ہیں تو جواب دے کر لوگوں میں علم بانٹیں، کیونکہ علم بانٹے سے ہی بڑھتا ہے۔ تو آج اور ابھی ہماری ٹیم میں شامل ہوں۔

اگر سائٹ کے استعمال میں کہیں بھی دشواری کا سامنا ہو تودرپیش مسائل سے ہمیں ضرور آگاہ کیجیئے تاکہ ان کو حل کیا جا سکے۔

شکریہ



Pak Urdu Installer

ہمارے نئے اراکین

647 سوالات

784 جوابات

409 تبصرے

404 صارفین

...