اردو جواب پر خوش آمدید

0 ووٹس
26 مناظر
نے سیاست اور حکومت میں
پاکستان میں بلدیاتی انتخاب کیسے لڑ سکتا ہوں؟ اس کا کیا طریقہ کار ہے؟

1 جوابات

0 ووٹس
(7.1ہزار پوائنٹس) نے
بلدیاتی انتخابات لڑنا کوئی اتنا مشکل کام نہیں البتہ کامیابی حاصل کرنا جان جوکھوں کا کام ہے وہ بھی ہمارے موجودہ سسٹم کے ہوتے ہوئے۔ کیونکہ اس وقت ہر کوئی اپنے زور پر کامیابی حاصل کرنا چاہتا ہے جس کی وجہ سے اکثر انتخابات میں لڑائیاں بھی ہوجاتی ہیں۔
بلدیاتی انتخابات لڑنے کے لیے آپ کو پہلے فیصلہ کرنا ہوگا کہ آپ کسی پارٹی کے امیدوار کے طور پر حصہ لینا چاہتے ہیں؟ یا پھر بطور آزاد امیدوار انتخاب لڑنا چاہتے ہیں؟
اول الذکر کے لیے آپ کو پہلے اس پارٹی میں بطور امیدوار درخواست دینا ہوگی جس کی طرف سے آپ انتخاب لڑنا چاہتے ہیں۔ اگر پارٹی آپ کو منتخب کرلیتی ہے تو اس کے بعد باقی کام خود پارٹی کرلیتی ہے مثلاً الیکشن کمیشن آف پاکستان میں رجسٹریشن وغیرہ۔
موخر الذکر کے لیے آپ کو خود سے الیکشن کمیشن آف پاکستان کے ضلعی دفتر میں درخواست جمع کروانا ہوتی ہے کہ آپ بطور آزاد امیدوار انتخاب لڑنا چاہتے ہیں۔ الیکشن کمیشن آپ کی رجسٹریشن کے بعد آپ کو انتخابی نشان جاری کردیتا ہے اور یوں آپ اپنی اشتہار بازی (تشہیر) کرسکتے ہیں۔
اگر آپ کے علاقے کے لوگ آپ کے کاموں سے خوش ہوئے تو آپ کو ووٹ ڈال کر کامیاب کردیں گے بصورت دیگر نتیجہ آپ کو معلوم ہی ہے :)

السلام علیکم!

ارود جواب پرخوش آمدید۔

کیا آپ کے ذہن میں کوئی ایسا سوال ہے جس کا جواب جاننا چاہتے ہیں؟ اگر ہاں! تو آپ بالکل درست جگہ آئے ہیں۔ کیونکہ اردو جواب پر فراہم کیے جاتے ہیں آپ کے سوالات کے جوابات، وہ بھی انتہائی آسان لفظوں میں۔ سوال خواہ کتنا ہی مشکل کیوں نہ ہو مگر ہمارے ماہرین کیلئے کچھ بھی مشکل نہیں۔ تو ابھی اپنا سوال پوچھیے اور جواب حاصل کیجئے۔

اگر آپ بھی اردو جواب پر موجود کسی سوال کا جواب جانتے ہیں تو جواب دے کر لوگوں میں علم بانٹیں، کیونکہ علم بانٹے سے ہی بڑھتا ہے۔ تو آج اور ابھی ہماری ٹیم میں شامل ہوں۔

اگر سائٹ کے استعمال میں کہیں بھی دشواری کا سامنا ہو تودرپیش مسائل سے ہمیں ضرور آگاہ کیجیئے تاکہ ان کو حل کیا جا سکے۔

شکریہ



Pak Urdu Installer

ہمارے نئے اراکین

647 سوالات

784 جوابات

409 تبصرے

402 صارفین

...